hold your head up high

asså de är sjukt. ingen speciell dag men allt har varit så olikt mot vad de brukar vara. andra gången, jag blir förbannad som fan. och också på att en som man alltid har snackat med går och säger nått sånt? jag hatar folk som tänker på sig själva. men men, alla är olika och folk gör ju som dom vill. man kan inte göra något, bara förstå att folk inte menat vad de sakt, så vad ska man med dom till då?

imorgon ska min mamma ha 40års fest. går dit för hennes skull och ingen annans, eller jo toves också. ingen jävla fjortis ska stoppa mig för det. haha så totalt borta ur mitt huvud, ur mitt liv. ska inte göra något eller förstöra hennes fest. tyckte bara mamma skulle veta, hoppas inte hon går och oroar sig över det nu.

j


Kommentarer
Postat av: fialotta

du hatade ju den låten ;)

2009-08-22 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0