harrys


Kom hem ett tag sen från stan. Har ju varit på harrys och lyssnade på Noice med mamma, Jessie och Mari. (y)
Träffade Fredrik där var ett tag sen :).
Det kom fram en kille till mig som frågade om jessie & jag ville följa med till nybron haha tacka nej till erbjudandet!
Efter Noice spelat klart gick Jessie och jag runt på stan men det var dött så vi gick förbi Sandy för att hämta Jessies Desperate housewives box. Sen drog vi hem & nu ska jag börja sova är trött som vanligt!


Men varför e det så svårt å säja nej istället för ja?
För jag vet ju själv hur det känns att stå där ensam kvar
Jag sa det vill inte jag i alla fall
Och då måste jag ut i natten



/b

Kommentarer
Postat av: karro

tack ska du ha :D

2009-08-13 @ 03:41:56
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0