första september blir det finska steg ett!

skolfoto idag då, kul? fyhelvete, hehe. ikväll så blir det antingen yoga (HAHAHAHHA) eller käka lite med hauta och karro. de andra låter bäst. ska snacka med hauta så får vi väll se.

just nu sitter hanna och försöker sig på min andra data och säger öh,öh,öh,öhöhöh. jag lackar! man merker verkligen vilket jävla retard hon är ;)

jusste, de blir finska steg ett  första september! haha, man måste ändå ha nått sånt där så då valde jag och becca finska. yeye skit kul :)


typ jag på skolfotot.

j


Kommentarer
Postat av: Firsttimereader

Jag tänkte också läsa finska mn man får inga meritpoäng för det:p

2009-08-26 @ 21:35:01
Postat av: jessie

nehe? sa inte ens de utan att man måste ha ett typ extra grej i tvåan och då har vi redan de? :P

2009-08-26 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0