måns är min dröm kille

hejsan, nu är jag hemma igen. ligger i sängen med min kisse! han ligger och snarkar, gulligt. ska snart sova, det är mycket skönt att jag inte fryser längre! fötterna är tårra också. de har regnat ungefär hela kvällen, o de var inte så kul att de gjorde det... men måns var duktig! och snygg.

hade fan skit kul då, vi stog nästan längst fram, vi hade bara två par tjejer framför oss som de stog måns i pannan på. så fort han kollade på dom som skrek dom som fan och började gråta, helt alvarligt, de grät haha. de sjöng med i alla låtar och stog fan oavbrutet och skrek MÅNS i en timme! slängde up godsedjus, naw söta! de började gråta också när han som soppade scenen tog dom! de var så lyckligt, ett lyckligt ögonblick.

såg larz kristerz med, haha min systers gamla lärare frågade om jag ville dansa. och de ville jag inte :) kan inte ens dansa sån där gammel dans! efter att vi frysit ganska mycket så gick vi hem.



lav yah a
j

Kommentarer
Postat av: a

lalalalavio

2009-08-14 @ 01:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0