bara yes den här gången



bloggkrig! seriöst kan vara bland det roligaste som finns att läsa i de stora bloggarnas bloggar. och sen så får man ju reda på massa hemligheter om bloggarna. som tex nu, kissie är polak haha, och gaybloggen tänder på paow? kanske inte alltid ska tro på vad dom skriver.


folk som vågar stå för sitt namn! wihow sånna gillar vi fortsätt så! fick en kommentar om att vi är så jävla dumma i huvudet, av fantomen, tror jag han hete. trodde inte folk var så dumma och döpte sina ungar till sånt men tydligen! bra att man vågar stå för att man har lite annorluda namn. så som vi står ut med att vara dumma i huvudet, vara annorlunda:)


krustången, när man var liten använde man den väldigt ofta, man ville ha krusigt hår. nu vill jag börja använda den igen för att slippa tuppera det varje gång jag ska ha volym, jag undrar vilket av dom som egjentligen sliter på håret mest? skit samma, tycker de är snyggt också :) ja jag vet, alla tycker olika och de är väl tur det. skulle iaf prova min krus tång, men den var tyvär sönder, men jag har ett annats sätt faktiskt. orkar inte gå in på de nu. hehe.


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0