allt vi tänkt på och allt vi drömt om

jag är fan skit sugen på att tatuera mig, och om jag gör de vill jag självklart ha något som jag kommer vilja ha om ca 20 år med. så tänkte skriva mitt namn: jessica meriläinen. men sen va de någon som sa till mig, tänk om du gifter dig då. haha ja då kanske de inte ser så bra ut. sen kollade jag runt lite på en sida där man kunde ladda ner texter(dafont.com) och hittade en jätte fin text:



så tror jag vill tatuera in det, systrar, tycker det låten konstigt menmen. de kommer jag alltid att ha, och de kommer jag alltid att älska så. även fast jag hatar MIA mest i hela världen just nu.. men frågan är vart man ska ha den :)?

btw, jag hatar hårdrock och jobbiga människor som inte förstår vad man menar. plus att orup är 45+ men ändå snygg!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har tatuerat in Systra Mi på min arm.. Så jag tycker att du ska tatuera in Systrar.. :)

2009-08-16 @ 22:24:48
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0